

هر چی میخوای بخور
اما
به اندازه بخور

خیلی از افراد تصور میکنند اگر زیاد غذا بخورند، می توانند مقدار انسولین را افزایش دهن که کار بسیار اشتباهی است و بهتر است به اندازه بخوریم تا ضرری هم نداشته باشد
بچه های دیابتی ...ما را در سایت بچه های دیابتی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37